Επιμέλεια επιστημονικών εκδόσεων

Καλδρυμίδου, Μ., & Βαμβακούση, Ξ. (Επιμ.). (2011). Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας, Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών. Ιωάννινα: ΕΝΕΔΙΜ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Vosniadou, S., Baltas, A., & Vamvakoussi, X. (Eds.). (2007). Reframing the conceptual change approach in learning and instruction. Oxford, UK: Elsevier.

Vosniadou, S., Stathopoulou, Ch., Vamvakoussi, X., & Mamalougos, N. (Eds.) (2004). Abstracts of the 4th European Symposium on Conceptual Change: Philosophical, historical, psychological and educational approaches. Athens: Gutenberg Press.