Πτυχιακές εργασίες

Καρακώστα, Μ. (2020). Ανάπτυξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης στις μικρές ηλικίες: ο λόγος και η αναλογία στο νηπιαγωγείο. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Λήψη

 Γρυφάκη, Α. (2019). Τα θεμέλια της πολλαπλασιαστικής σκέψης: στρατηγικές νηπίων σε καταστάσεις μοιρασιάς. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Σταύρη, Α. (2015). Tα νήπια και η διατήρηση του πλήθους : μια εμπειρική μελέτη με παραλλαγές στο έργο του Piaget. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Τζούμα, Α. (2015). Η γεωμετρική αντίληψη των παιδιών στο νηπιαγωγείο: μια ερευνητική προσέγγιση. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Βράκα, Λ. (2014). Διερεύνηση της κατανόησης των νηπίων για τις απλές κλασματικές μονάδες. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Βοργιατζίδου, Μ. (2014). Πώς κατανοούν τα παιδιά του νηπιαγωγείου τις κανονικότητες; Μια εμπειρική μελέτη. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Κυτάγια, Μ.-Σ. (2014). Μοτίβα και πρώιμη άλγεβρα στο νηπιαγωγείο: υλοποίηση και αξιολόγηση μιας διδακτικής πρότασης. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Μπρούβαλη, Ι. (2014). Ο ρόλος της μονάδας στην απαρίθμηση και τη μέτρηση: μία εμπειρική μελέτη στα νήπια. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Παπαδοπούλου, Μ. (2014). Μοτίβα και πρώιμη άλγεβρα στο νηπιαγωγείο: εμπειρικά δεδομένα και ο σχεδιασμός μιας διδακτικής πρότασης. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.