Ερευνητικά προγράμματα

15.05.2018-14.09.2019

Ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ ατομικών διαφορών στην εννοιολογική και διαδικαστική γνώση για τους ρητούς αριθμούς και την προσέγγιση στη μάθηση των μαθηματικών: ανάπτυξη και αξιολόγηση νέων ερευνητικών εργαλείων (Κωδικός ΟΠΣ: 5005659), στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές – κύκλος Β” του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», συγχρηματοδοτούμενου από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους.

Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού υποστηρίχθηκαν μέσω υποτροφιών δύο υποψήφιες διδάκτορες του Π.Τ.Ν.

Δείτε την ένταξη της πράξης και άλλες πληροφορίες εδώ