Διδακτορικές διατριβές

Μπεμπένη, Μ. (2021). Ατομικές διαφορές στη διαδικαστική και την εννοιολογική γνώση για τα κλάσματα: ο ρόλος των πεποιθήσεων για τα μαθηματικά και της προσέγγισης στη μάθηση των μαθηματικών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Πήττα, Γ. (σε εξέλιξη). Σχεδιασμός και αξιολόγηση εκπαιδευτικού προγράμματος για την ανάπτυξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης στις μικρές ηλικίες. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Τσιπλάκη, Ι. (σε εξέλιξη). Διερεύνηση πρακτικών των εκπαιδευτικών και εντοπισμός σχέσης τους με τους σκοπούς μάθησης, τους σκοπούς επίδοσης και την εννοιολογική κατανόηση των κλασμάτων των μαθητών του Δημοτικού. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Διδακτορικές διατριβές εκπονούν και ο Ν. Χατζημανώλης με θέμα την κατανόηση μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις συναρτήσεις, καθώς και η Δ. Τσουρέλη με θέμα τις επιδράσεις γονεϊκής εμπλοκής στη μάθηση και την επίδοση στα μαθηματικά παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.