Πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων

Bempeni, M., Poulopoulou, & Vamvakoussi, X. (2021). The approach to mathematics learning as a predictor of individual differences in conceptual and procedural fraction knowledge. In Inprasitha, M., Changsri, N., Boonsena, N. (Eds.). Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol. 2, pp. 57-64. Khon Kaen, Thailand: PME.

Λήψη

Μπεμπένη, Μ., Πουλοπούλου, Σ., & Βαμβακούση, Ξ. (2019). Η προσέγγιση στη μάθηση των μαθηματικών ως προγνωστικός παράγοντας για τις ατομικές διαφορές στην εννοιολογική και διαδικαστική γνώση για τα κλάσματα. Στο Κ. Χρίστου (Επιμ.), Πρακτικά του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 509-517). Λευκωσία, Κύπρος: ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ.

Λήψη

Πήττα, Γ., Καλδρυμίδου, Μ., & Βαμβακούση, Ξ. (2019). Υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης των νηπίων: Μια μελέτη περίπτωσης. Στο Κ. Χρίστου (Επιμ.), Πρακτικά του 8ου  Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 314-323). Λευκωσία, Κύπρος: ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ. 

Λήψη

Τζεκάκη, Μ., Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2019). Κανονικότητες (patterning) στις μικρές ηλικίες: Συνθετική παρουσίαση ερευνών. Στο Κ. Χρίστου (Επιμ.), Πρακτικά του 8ου  Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 276-284). Λευκωσία, Κύπρος: ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ.

Λήψη

Vamvakoussi, X., Bempeni, M., Poulopoulou, S., & Tsiplaki, I. (2019). Reflecting on a series of studies on conceptual and procedural knowledge of fractions: Theoretical, methodological and educational considerations. In U.T. Jankvist, M. Van den Heuvel-Panhuizen, & M. Veldhuis, (Eds.). (2019). Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (pp. 511-518). Utrecht, the Netherlands: Freudenthal Group &reudenthal Institute, Utrecht University and ERME.

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2018). To αναλυτικό πρόγραμμα ως εκπαιδευτικό υλικό: το παράδειγμα του πολλαπλασιαστικού εννοιολογικού πεδίου. Στο Χ. Σκουμπουρδή & Μ. Σκουμιός (Επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: «Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: Διαφορετικές χρήσεις, διασταυρούμενες πορείες μάθησης» (σελ. 302-311), Ρόδος: Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. και Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-960-86791-9-1.

Λήψη

Bempeni, M., Poulopoulou, S., Tsiplaki, I., & Vamvakoussi, X. (2018). Individual differences in fractions’ conceptual and procedural knowledge: What about older students? In E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.), Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 2, pp. 147-154). Umeå, Sweden: PME. 

Λήψη

Μπεμπένη, Μ., Πουλοπούλου, Σ. & Βαμβακούση, Ξ. (2017). Ατομικές διαφορές μαθητών Γυμνασίου στην εννοιολογική και στη διαδικαστική γνώση για τα κλάσματα. Στο Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη, Γ. Ψυχάρης (Επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 879-888). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-1-2).

Λήψη

Ντάντου, Γ., Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2017). Διερεύνηση της συναρτησιακής σκέψης σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. σκέψης σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη, Γ. Ψυχάρης (Επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 899-909). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-1-2).

Λήψη

Βempeni, M., Kaldrimidou, M., & Vamvakoussi, X. (2016). Features of the deep approach to mathematics learning: evidence from exceptional students. Στο C. Csíkos, A. Rausch, & J. Szitányi. (Eds.), Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 2, pp. 75–82). Szeged, Hungary: PME. 

 Λήψη

Γκουλγκούτη, Α., & Βαμβακούση, Ξ. (2016). Τέσσερις δραστηριότητες για την ανάπτυξη της αλγεβρικής σκέψης στην πρωτοσχολική ηλικία. Στο Μ. Σκουμιός & Χ. Σκουμπουρδή (Επιμ.), Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή Το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και το εκπαιδευτικό υλικό στις Φυσικές Επιστήμες: μοναχικές πορείες ή αλληλεπιδράσεις; (σελ. 720-725). Ρόδος: Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. και Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Λήψη

Μπεμπένη, Μ., Καλδρυμίδου, Μ., & Βαμβακούση, Ξ. (2015). Χαρακτηριστικά βαθιάς προσέγγισης στη μάθηση των μαθηματικών: τι κάνουν οι μαθητές που ξεχωρίζουν.  Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (σελ. 559-568). Θεσσαλονίκη: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5).

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., Βράκα, Λ., Λιολιούση, Α., & McMullen, J. (2015). Ατομικές διαφορές στην αυθόρμητη τάση εστίασης σε πολλαπλασιαστικές σχέσεις στις μικρές ηλικίες. Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (σελ. 379-388). Θεσσαλονίκη: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5).

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2015). Σχεδιασμός δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία κανονικοτήτων από μελλοντικές νηπιαγωγούς: δυσκολίες και προβλήματα. Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (σελ. 208-217 ). Θεσσαλονίκη: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5).

Λήψη

Μπεμπένη, Μ. & Βαμβακούση, Ξ. (2014). Εννοιολογική και διαδικαστική γνώση για τα κλάσματα στην Α΄ και Γ΄ γυμνασιου: Τι (δεν) αλλάζει; Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (11 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494). Φλώρινα, Ελλάδα: ΕΝΕΔΙΜ. 

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2014). Στοιχεία της μαθηματικής συμπεριφοράς των νηπίων σε σχέση με τη σύγκριση συνόλων ως προς το πλήθος: τι αλλάζει, όταν αλλάζει το αναλυτικό πρόγραμμα; (σελ. ). Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (10 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494). Φλώρινα, Ελλάδα: ΕΝΕΔΙΜ.

Λήψη

Bempeni, M. & Vamvakoussi, X. (2012). Conceptual and procedural strategies in rational number tasks and their relation to ninth graders’ approaches to the study of mathematics. Στα In Kafoussi, S., Skoumpourdi, C., & Kalavasis, F. (Επιμ.), Πρακτικά του CIEAEM 64 (Commission Internationale pour l’ Étude et l’ Améloration de l’ Enseignement des Mathématiques), Ειδικό Τεύχος του International Journal for Mathematics in Education, 4, 207-213. 

Λήψη