Ντούρου, Α. (2020). Αυθόρμητες αναπαραστάσεις και σημειωτική δραστηριότητα στην πρώιμη αλγεβρική σκέψη. Π.Μ.Σ. «Προσχολική Αγωγή», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Tσε, Ε. (2020). Μαθηματική γνώση για τη διδασκαλία εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Η περίπτωση των κλασμάτων. Π.Μ.Σ. «Προσχολική Αγωγή», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Πήττα, Γ. (2019). Υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης των νηπίων. Π.Μ.Σ. «Προσχολική Αγωγή», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Τριανταφύλλου, Μ. (2019). Εννοιολογικές προκλήσεις της έννοιας του κλάσματος. Π.Μ.Σ. «Προσχολική Αγωγή», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Βράκα, Λ. (2018). Η ανάπτυξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης στις μικρές ηλικίες: Ανάλυση και εφαρμογές. Π.Μ.Σ. «Προσχολική Αγωγή», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Ντάντου, Γ. (2017). Διερεύνηση της αλγεβρικής συλλογιστικής σε μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από τις κανονικότητες και τη συμμεταβολή. Π.Μ.Σ. «Προσχολική Αγωγή», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.