Πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων

Πήττα Γ., Βαμβακούση Ξ. (2024- υπό έκδοση). Πολλαπλασιαστικά Προβλήματα στο Νηπιαγωγείο: Επιδόσεις και Στρατηγικές. Πρακτικά του 10ου Πανελλήνιου ΣυνεδρίουΈνωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) με τίτλο: «Μαθηματική Εκπαίδευση και Πολιτειότητα», Αλεξανδρούπολη: ΕΝΕΔΙΜ.

Λήψη

González-Forte, J.M., Fernández, C., Vamvakoussi, X., Van Hoof, J., Van Dooren. W., Ayalon, M., Koichu, B., Leikin, R., Rubel, L., &, Tabach, M. (2023). Revealing modes of knowing about density. Proceedings of the 46th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, (Vol. 2, pp. 395-402), Haifa, Israel: PME. 

Λήψη

Avgeri, T., & Vamvakoussi, X. (2022). Aspects of mathematical knowledge for teaching: A qualitative study. In C. Fernández, S. Llinares, A. Gutiérrez, & N. Planas (Eds.), Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, (Vol. 2, pp. 35-42). Alicante, Spain: PME.

Λήψη

Pitta, G., & Vamvakoussi, X. (2022). Introducing multiples and submultiples to pre-primary children. In C. Fernández et al. (Eds.), Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 299-306). PME.

Λήψη

Αυγέρη, Θ. & Βαμβακούση, Ξ. (2022), Πτυχές της μαθηματικής γνώσης για τη διδασκαλία: Μια εμπειρική μελέτη. Στο Β. Χρυσικού, Χ. Σταθοπούλου, Τ. Τριανταφυλλίδης, Κ. Χατζηκυριάκου, Α. Χρονάκη, & Κ. Σδρόλιας (Επιμ.), Πρακτικά του 9ου Πανελλήνιου ΣυνεδρίουΈνωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 336-345). Βόλος: ΕΝΕΔΙΜ.

Λήψη

Κύρβεη, Δ.Ι., Βαμβακούση, Ξ., & Χρήστου, Κ. (2022). Η διπλή επίδραση της προκατάληψης του φυσικού αριθμού στην κατανόηση της μεταβλητής – Η ακεραιότητα και το φαινομενικό πρόσημο των αλγεβρικών παραστάσεων. Στο Χ. Σταθοπούλου, Τ. Τριανταφυλλίδης, Κ. Χατζηκυριάκου, Α. Χρονάκη,& Β. Χρυσικού (Επιμ.), Πρακτικά του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 356-365). Βόλος: ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ.

Λήψη

Κόπτση, Ι., Χρήστου, Κ., & Βαμβακούση, Ξ. (2022). Διαίρεση κλασμάτων: Μια εναλλακτική προσέγγιση. Στο Χ. Σταθοπούλου, Τ. Τριανταφυλλίδης, Κ. Χατζηκυριάκου,Α. Χρονάκη,& Β. Χρυσικού (Επιμ.), Πρακτικά του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 326-335). Βόλος: ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ.

Λήψη

Πήττα, Γ., & Βαμβακούση, Ξ. (2022). Πολλαπλάσια και υποπολλαπλάσια στο νηπιαγωγείο., Στο Β. Χρυσικού, Χ. Σταθοπούλου, Τ. Τριανταφυλλίδης, Κ. Χατζηκυριάκου, Α. Χρονάκη, & Κ. Σδρόλιας (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Η μαθηματική εκπαίδευση μπροστά σε νέες και παλιές προκλήσεις (σσ.456-465). Βόλος: Εν.Ε.Δι.Μ.

Λήψη

Pitta, G., Kaldrimidou, M., & Vamvakoussi, X. (2021). Enhancing the development of multiplicative reasoning in early childhood education: A case study. In M. Inprasitha, N. Changsri, & N. Boonsena (Eds.), Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 481-490). PME.

Λήψη

Bempeni, M., Poulopoulou, & Vamvakoussi, X. (2021). The approach to mathematics learning as a predictor of individual differences in conceptual and procedural fraction knowledge. In Inprasitha, M., Changsri, N., Boonsena, N. (Eds.). Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol. 2, pp. 57-64. Khon Kaen, Thailand: PME.

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ. (2020). Σχεδιάζοντας τα εργαστήρια προετοιμασίας των φοιτητριών/ών για την πρακτική τους άσκηση: Μια αέναη πρόκληση. Στο Ε. Γουργιώτου, Δ. Κακανά, Μ. Μπιρμπίλη, & Κ.-Α. Χατζοπούλου (Επιμ.), Πρακτικα του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων: Εκπαίδευση εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικά Τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις (σελ. 842-847). Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας.

Λήψη

Μπεμπένη, Μ., Πουλοπούλου, Σ., & Βαμβακούση, Ξ. (2019). Η προσέγγιση στη μάθηση των μαθηματικών ως προγνωστικός παράγοντας για τις ατομικές διαφορές στην εννοιολογική και διαδικαστική γνώση για τα κλάσματα. Στο Κ. Χρίστου (Επιμ.), Πρακτικά του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 509-517). Λευκωσία, Κύπρος: ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ.

Λήψη

Πήττα, Γ., Καλδρυμίδου, Μ., & Βαμβακούση, Ξ. (2019). Υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης των νηπίων: Μια μελέτη περίπτωσης. Στο Κ. Χρίστου (Επιμ.), Πρακτικά του 8ου  Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 314-323). Λευκωσία, Κύπρος: ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ. 

Λήψη

Τζεκάκη, Μ., Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2019). Κανονικότητες (patterning) στις μικρές ηλικίες: Συνθετική παρουσίαση ερευνών. Στο Κ. Χρίστου (Επιμ.), Πρακτικά του 8ου  Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ) (σελ. 276-284). Λευκωσία, Κύπρος: ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ.

Λήψη

Vamvakoussi, X., Bempeni, M., Poulopoulou, S., & Tsiplaki, I. (2019). Reflecting on a series of studies on conceptual and procedural knowledge of fractions: Theoretical, methodological and educational considerations. In U.T. Jankvist, M. Van den Heuvel-Panhuizen, & M. Veldhuis, (Eds.). (2019). Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (pp. 511-518). Utrecht, the Netherlands: Freudenthal Group &reudenthal Institute, Utrecht University and ERME.

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2018). To αναλυτικό πρόγραμμα ως εκπαιδευτικό υλικό: το παράδειγμα του πολλαπλασιαστικού εννοιολογικού πεδίου. Στο Χ. Σκουμπουρδή & Μ. Σκουμιός (Επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: «Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: Διαφορετικές χρήσεις, διασταυρούμενες πορείες μάθησης» (σελ. 302-311), Ρόδος: Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. και Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-960-86791-9-1.

Λήψη

Bempeni, M., Poulopoulou, S., Tsiplaki, I., & Vamvakoussi, X. (2018). Individual differences in fractions’ conceptual and procedural knowledge: What about older students? In E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.), Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 2, pp. 147-154). Umeå, Sweden: PME. 

Λήψη

Ζαχαράκη, Κ., & Βαμβακούση, Ξ. (2017). Βελτιώνοντας τα συναισθήματα μαθητών Λυκείου κατά τη διάρκεια της αποδεικτικής διαδικασίας: Ένα διδακτικό πείραμα. Στο Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη, Γ. Ψυχάρης (Επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 118-127). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-1-2).

Λήψη

Μπεμπένη, Μ., Πουλοπούλου, Σ. & Βαμβακούση, Ξ. (2017). Ατομικές διαφορές μαθητών Γυμνασίου στην εννοιολογική και στη διαδικαστική γνώση για τα κλάσματα. Στο Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη, Γ. Ψυχάρης (Επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 879-888). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-1-2).

Λήψη

Ντάντου, Γ., Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2017). Διερεύνηση της συναρτησιακής σκέψης σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. σκέψης σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη, Γ. Ψυχάρης (Επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 899-909). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-1-2).

Λήψη

Βempeni, M., Kaldrimidou, M., & Vamvakoussi, X. (2016). Features of the deep approach to mathematics learning: evidence from exceptional students. Στο C. Csíkos, A. Rausch, & J. Szitányi. (Eds.), Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 2, pp. 75–82). Szeged, Hungary: PME. 

 Λήψη

Γκουλγκούτη, Α., & Βαμβακούση, Ξ. (2016). Τέσσερις δραστηριότητες για την ανάπτυξη της αλγεβρικής σκέψης στην πρωτοσχολική ηλικία. Στο Μ. Σκουμιός & Χ. Σκουμπουρδή (Επιμ.), Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή Το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και το εκπαιδευτικό υλικό στις Φυσικές Επιστήμες: μοναχικές πορείες ή αλληλεπιδράσεις; (σελ. 720-725). Ρόδος: Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. και Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Λήψη

Μπεμπένη, Μ., Καλδρυμίδου, Μ., & Βαμβακούση, Ξ. (2015). Χαρακτηριστικά βαθιάς προσέγγισης στη μάθηση των μαθηματικών: τι κάνουν οι μαθητές που ξεχωρίζουν.  Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (σελ. 559-568). Θεσσαλονίκη: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5).

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., Βράκα, Λ., Λιολιούση, Α., & McMullen, J. (2015). Ατομικές διαφορές στην αυθόρμητη τάση εστίασης σε πολλαπλασιαστικές σχέσεις στις μικρές ηλικίες. Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (σελ. 379-388). Θεσσαλονίκη: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5).

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2015). Σχεδιασμός δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία κανονικοτήτων από μελλοντικές νηπιαγωγούς: δυσκολίες και προβλήματα. Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (σελ. 208-217 ). Θεσσαλονίκη: ΕΝΕΔΙΜ (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5).

Λήψη

Μπεμπένη, Μ. & Βαμβακούση, Ξ. (2014). Εννοιολογική και διαδικαστική γνώση για τα κλάσματα στην Α΄ και Γ΄ γυμνασιου: Τι (δεν) αλλάζει; Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (11 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494). Φλώρινα, Ελλάδα: ΕΝΕΔΙΜ. 

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., & Καλδρυμίδου, Μ. (2014). Στοιχεία της μαθηματικής συμπεριφοράς των νηπίων σε σχέση με τη σύγκριση συνόλων ως προς το πλήθος: τι αλλάζει, όταν αλλάζει το αναλυτικό πρόγραμμα; (σελ. ). Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (10 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494). Φλώρινα, Ελλάδα: ΕΝΕΔΙΜ.

Λήψη

Van Dooren, W., Vamvakoussi, X., & Verschaffel, L. (2013). Mind the gap – Task design principles to achieve conceptual change in rational number understanding. In C. Margolinas (Ed.), Task Design in Mathematics Education, Proceedings of ICMI Studies 22 (pp. 521-529). Oxford: ICMI.

Λήψη

Bempeni, M. & Vamvakoussi, X. (2012). Conceptual and procedural strategies in rational number tasks and their relation to ninth graders’ approaches to the study of mathematics. Στα In Kafoussi, S., Skoumpourdi, C., & Kalavasis, F. (Επιμ.), Πρακτικά του CIEAEM 64 (Commission Internationale pour l’ Étude et l’ Améloration de l’ Enseignement des Mathématiques), Ειδικό Τεύχος του International Journal for Mathematics in Education, 4, 207-213. 

Λήψη

Κοντογιαννόπουλος, Κ. & Βαμβακούση, Ξ. (2011). Η ψευδαίσθηση της γραμμικότητας σε Έλληνες μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου: όταν η γνώση υπάρχει, αλλά δεν ενεργοποιείται. Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας, Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 252-261). Ιωάννινα: ΕΝΕΔΙΜ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Λήψη

Mπεμπένη, Μ. & Βαμβακούση, Ξ. (2011). Εννοιολογική και διαδικαστική γνώση για τους ρητούς και η σχέση τους με τις προσεγγίσεις των μαθητών στη μελέτη των μαθηματικών. Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας, Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 331-339). Ιωάννινα: ΕΝΕΔΙΜ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Λήψη

Χρήστου, Κ., Βαμβακούση, Ξ., & Van Dooren, W. (2011). Τι αριθμητικές τιμές (δεν παίρνουν οι μεταβλητές; Απαντήσεις Φλαμανδών και Ελλήνων μαθητών. Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας, Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 539-548). Ιωάννινα: ΕΝΕΔΙΜ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Λήψη

Van Dooren, W., Christou, K.P., & Vamvakoussi, X. (2010). Greek and Flemish students’ interpretation of the literal symbols as variables. In M.M.F. Pinto & T.F. Kawasaki (Eds.), Mathematics in different settings – Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education (Vol. 4, pp. 257-264). Belo Horizonte, Brazil: PME.

Λήψη

Vamvakoussi, X., Christou, K.P., & Van Dooren, W. (2010). Greek and Flemish students’ understanding of the density of rational numbers: More similar, than different. In M.M.F. Pinto & T.F. Kawasaki (Eds.), Mathematics in different settings – Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education (Vol. 4, pp. 249-256). Belo Horizonte, Brazil: PME.

Λήψη

Vamvakoussi, X., Katsigiannis, K., & Vosniadou, S. (2009). Bridging the gap between discreteness and density. Ιn M. Tzekaki, M. Kaldrimidou, & H. Sakonidis (Eds.), Proceedings of the 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (V.5, pp. 273-280).Τhessaloniki, Greece, PME.

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., Κατσιγιάννης, Κ., & Βοσνιάδου, Στ. (2009). Ξεπερνώντας την ιδέα της διακριτότητας: Μια πρόταση για τη διδασκαλία και η πρώτη αξιολόγησή της. Στo Φ. Καλαβάσης, Σ. Καφούση, Μ. Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Χ. Σκουμπουρδή, Γ. Φεσάκης (Επιμ.), Μαθηματική εκπαίδευση και οικογενειακές πρακτικές, Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 309-318). Ρόδος: ΕΝΕΔΙΜ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Λήψη

Christou, K., Vosniadou, S., & Vamvakoussi, X. (2007). Interpreting the sign of algebraic expressions. In D. S. McNamara & J. G. Trafton (Eds.), Proceedings of the 29th Annual Cognitive Science Society (p.1723). Austin, TX: Cognitive Science Society.

Λήψη

Vamvakoussi, X., & Vosniadou, S. (2007). Aspects of students’ rational number reasoning: A conceptual change perspective. In S. Vosniadou, D. Kayser, & A. Protopapas(Eds.), Proceedings of the 2nd European Cognitive Science Conference (EuroCogSci07) (p. 882). East Sussex, UK: Lawrence Erlbaum Associates.

Λήψη

Βαμβακούση, Ξ., & Βοσνιάδου, Σ. (2007). «Πόσοι αριθμοί υπάρχουν ανάμεσα …;» Όψεις της κατανόησης των παιδιών για τους ρητούς αριθμούς και το συμβολισμό τους. Στο Χ. Σακονίδης & Δ. Δεσλή (Επιμ.), Τυπικά και άτυπα μαθηματικά: χαρακτηριστικά, σχέσεις και αλληλεπιδράσεις στο πλαίσιο της μαθηματικής εκπαίδευσης, Πρακτικά του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ.145-155). Αθήνα: Τυπωθήτω.

Λήψη

Vamvakoussi, X., & Vosniadou, S. (2006). Aspects of students’ understanding of rational numbers. In Novotná, J., Moraová, H., Krátká, M. & Stehlíková, N. (Eds.), Proceedings of the 30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 1, pp. 161-163). Prague: PME.

Λήψη

Vosniadou, S., Vamvakoussi, X. & Christou, K. P. (2005). What can we gain from a conceptual change approach to the learning and teaching of mathematics? In A. Gagatsis, F. Spagnolo, Gr. Makrides, & V. Farmaki (Eds.), Proceedings of the 4th Mediterranean Conference on Mathematics Education V (2) (pp. 435-446). University of Palermo, Cyprus Mathematical Society and the MATHEU Project.

Λήψη

Vamvakoussi, X., Kargiotakis, G., Kollias, V., Mamalougos, N., & Vosniadou, S. (2004). Understanding the structure of the set of rational numbers: A CSCL environment to facilitate conceptual change. Στο M. Γρηγοριάδου, A. Ράπτης, Σ. Βοσνιάδου, & Χ. Κυνηγός (Επιμ.), Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τόμος (2) (σελ. 407-409). Aθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Λήψη

Vamvakoussi, X. & Vosniadou, S. (2004). Understanding density: Presuppositions, synthetic models and the effect of the number line. In S. Vosniadou, C. Stathopoulou, X. Vamvakoussi, & N. Mamalougos (Eds.), Conceptual Change: Philosophical, Historical, Psychological and Educational Approaches –Proceedings of the 4th European Symposium on Conceptual Change (pp. 98-100). Athens: Gutenberg Press.

Λήψη

Bαμβακούση Ξ. και Βοσνιάδου, Σ. (2004). Γνωστικοί περιορισμοί στην κατανόηση της δομής του συνόλου των ρητών αριθμών. Στο Ν. Μακρής και Δ. Δεσλή (Επιμ.), Η Γνωστική Ψυχολογία σήμερα: Γέφυρες για τη μελέτη της νόησης –Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνέδριου Γνωστικής Ψυχολογίας (σελ. 297-302). Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός.

Λήψη

Κόλλιας, Β., Μαμαλούγκος, Ν., Μωλ, Α., Βαμβακούση, Ξ., Σταθοπούλου, Χ., & Βοσνιάδου, Σ. (2004). Σημαντικές καμπές στην επαγγελματική γνώση των εκπαιδευτικών που υλοποιούν υπολογιστικά υποστηριζόμενα συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης. Στο M. Γρηγοριάδου, A. Ράπτης, Σ. Βοσνιάδου, & Χ. Κυνηγός (Επιμ.), Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τόμος (1), (σελ. 667-676). Aθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Λήψη

Vamvakoussi, X., Kargiotakis, G., Kollias, Mamalougos, N.G. & Vosniadou, S. (2003). Collaborative modelling of rational numbers. In B. Wasson, S. Ludvigsen & U. Hoppe (Eds.), Designing for change in networked learning environments –Proceedings of the International Conference on Computer Support for Collaborative Learning 2003. (pp. 103- 107). Dordrecht: Kluwer.

Λήψη

Vamvakoussi, X., Kollias, V., Vosniadou, S., Skopeliti, I., & Ikospentaki, P. (2002). How does participation in a CSCL project influence Greek teachers’ preferences for teaching practices based on conceptual change? In S. Lehti & K. Merenluoto (Eds.), Proceedings of the Third European Symposium on Conceptual Change (pp. 135-136). Turku: University of Turku.

Λήψη

Vamvakoussi, X. & Vosniadou, S. (2002). Conceptual change in mathematics: From the set of natural to the set of rational numbers. In S. Lehti & K. Merenluoto (Eds.), Proceedings of the Third European Symposium on Conceptual Change (pp. 201-204). Turku: University of Turku.

Λήψη